Keskustelu
| Tapio Tiirikainen | Heippa! | 3.12.2023 18.41 |
| Olen muuttanut takaisin kun jäin eläkkeelle 1.12.2023. Asun Forssassa ja retkeilen lähinnä polkupyörällä koska en omista autoa. Jos kaipaat retkillesi seuraa, olen käytettävissä. Tapio Tiirikainen |
||
| Pekka Mustonen | Re: Heippa!, | 1.3.2026 16.15 |
| Hei Tapsa! Vanhan pään takia unohtui silloin Pellilänsuon lintutornilla pyytää sähköpostiosoitteesi. Kyllä tässä kevään korvalla olisi tarvetta luontokaverille, ei tarvisisi aina vaimoa vaivata. Jos vielä muistat tapaamisemme, nimi on Pekka Mustonen ja asun Riihitiellä entisen postinkantajakaverisi taloa vastapäätä, siis Terttu Suomista. Talvi on mennyt ilman mitään retkiä, kielikursseilla vaan tuossa keskustassa pari kertaa viikossa. |
||

